close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心得] 穩定膚質的大功臣~倩碧三步驟
Nov 21st 2013, 16:28, by odessaroylan

作者odessaroylan (夏夏)

看板BeautySalon

標題[心得] 穩定膚質的大功臣~倩碧三步驟

時間Thu Nov 21 16:27:59 2013

週年慶的時候被版上的倩碧三步驟文燒很大 趁著百貨公司剛開打就衝去敗了一組 我自己是混和偏油的膚質 T字部位有一堆人工栽培(?)的粉刺 加上換季的時候臉頰會有一些小脫屑 第一次用的時候會被化妝棉擦出的髒東西嚇到 但是不知為何又會有種莫名的爽感XD 感覺毛孔裡堆積的角質都被代謝掉了 用了一個多月下來 我覺得我的臉生平第一次這麼光滑~ 雖然粉刺群不會馬上消失殆盡 但是臉摸起來真的比之前平滑很多 一些被我拔掉的粉刺坑也沒再長新的了 像最近氣溫變化這麼大 臉頰那邊也沒有再脫屑 膚質整個被它們三個照顧得很穩定 不過我又遇到了一個問題 那就是週年慶還沒結束 害我一直掙扎到底要不要趁機再給它囤一組啊~~ 畢竟現在這個時候買是最划算的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.229.170.158

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    miokoks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()